Pf...no puc oblidar, que faaaig?
Hola, doncs bé, la consulta ve a que fa cosa de dos mesos em vaig "barallar" amb un noi, amb el qual hi havia algo més que una amistat. Portava desde juliol parlant amb ell. Ell "m'estimava" o aixó deia ell. Era un any més petit, i jo tenia por de dir-li. Quan ho vaig acceptar i anava a dir-li, ell es va començar a posar borde amb mi, ja no era el mateix. Llavors la meva millor amiga li va obrir al whats, i la cosa no va acabar molt bé que diguem, i ell es va enfadar amb amb mi. La cosa va acabar amb que no volia parlar-me més, marcar distàncies fins al punt de ni tan sols veure'm. He intentat oblidar-lo, però no he pogut. El segueixo estimant molt, moltes vegades m'he plantejat dir-li algo a veure si se li ha passat, però al final no puc per la por al rebuig. Jo l'estimo molt i l'agradaria al menys quedar com amics, que puc fer?
Moltes gràcies, petons!!💞
InterPersonal

Hola anonimaaaaaa💋!
Sabem perquè de sobte va començar a estar borde amb tu? Quin va ser el motiu? Entenem que finalment no vas poder dir-li que sents per ell, per tant, ell s'ha quedat amb la idea de que els seus sentiments no són correspostos, oi?
Ens dóna la sensació que entre vosaltres ha quedat una conversa pendent, ja que va ser la teva millor amiga qui va obrir-lo per WhatsApp, però vosaltres dos no n'heu parlat, i sovint, quan hi ha un malentès si no se'n parla, la pilota es pot fer més gran. No és gens fàcil fer el pas, però si l'estimes i entre vosaltres hi va haver tanta confiança és una pena que la cosa hagi acabat tan malament i que no pugueu seguir sent amics, encara que sigui.
És normal que et faci por el rebuig, però has de tenir present que pot passar que ell no vulgui parlar-ne, i si això passa, ho hauràs de respectar, encara que costi. Però potser així pots quedar-te tranquil·la de que per part teva has fet allò que creies que era millor, i aleshores pots començar el procés per "oblidar-ho".
Esperem que pugueu solucionar aquest malentès i que trobeu la manera de recuperar la confiança que hi havia entre vosaltres.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat