Hi ha un noi a la meva classe que hem pirra!
Hola m'agradaria fer una consulta de com puc enamorar a un noi.
Jo fai primer de batxillerat, hi fa un mes va arribar un noi a la meva classe que hem te boja. El problema es que no be força a classe ja que es combina les classes amb els entrenaments. Be una setmana si, dos no i va fen. Avui hem tingut forces "piques" i quan hem mira i somriu.. Hem quedo en blanc. Li obro per Facebook? o que fai per acostar-me mes a ell?
Sisplau necessito ajuda!
InterPersonal

Hola! Ningú millor que tu sap el que has de fer per acostar-te a ell. De fet, pel que m'expliques ja has començat a fer-ho, no? Doncs no et tallis i continua per aquest camí! Jo no puc dir-te a quin ritme has d'anar o què has de fer, només tu saps la resposta... enamorar-se és la cosa més bonica del món per tant no intentis contenir-te, disfruta-ho i ja veuràs com van les coses. Si ell no sentís el mateix que tu, llavors ja en parlaríem però de moment no ho saps, no? Doncs endavant, fins que no avancis una mica més no sabràs què sent ell... No et tallis i tira endavant sense por. Ja tindràs temps de frenar més endavant si veus que la cosa no prospera.
Molta sort!
Una abraçada!
Marina Marull www.interpersonal.cat