no puc mes ajuda!!!
Hola, no em vau respondre i per aixo us pregunto un altre cop, cada dia estic pitjor necesito la vostra ajuda!
Moltes vegades a clase de naturals, matemàtiques, català, no importa quina assignatura, m'enrecordo de les meves amigues i tinc ganes de plorar, pero en la clase no puc...El problema es que em van posar en una escola privada i les trobo a faltar molt! on estic ara tinc amigues pero em sento sola...que faig? no puc més em vull morir per deixar de sufrir :'''( no em mereixo aixo...
InterPersonal

Hola Pepa!
Aquest és el link de la resposta que et vàrem donar en el seu dia:
Si t'han canviat d'escola, és normal que trobis a faltar a les teves amigues, però pensa que encara que ja no aneu juntes a classe podeu seguir quedant. I que això passi depèn de vosaltres, de seguir en contacte i de trobar moment on pugueu veure-us i passar bones estones juntes.
Et recomanem que intentis anar amb una actitud més positiva a classe i disposada a conèixer gent nova! N'estem segures que en aquesta escola també hi pots trobar bones amigues, el que passa és que t'has de donar l'oportunitat d'ampliar el teu cercle d'amistats i de deixar que la resta et conegui. Prova d'obrir-te més amb els teus companys i de mica en mica t'aniràs sentint millor. Pensa que tot canvi requereix el seu procés d'adaptació!
Si veus que segueixes amb moltes dificultats per adaptar-te parlar amb els teus pares i professors, i demana ajuda!
Una abraçada ben forta i molts ànims Pepa!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat