Que passa ???
Hola!
Crec que tinc un problema... tinc 18 anys, he conegut a molts nois i a molts els hi he agradat i m'han dit de quedar sovint pero jo al tercer cop que quedo començo a menjar-me el cap i a pensar que ja no m'agrada perque no em conve... quan realment son bons i m'agraden pero no entenc perque sempre que li agrado a un noi i em diu de quedar alfinal ja començo amb les excuses per no quedar... no se si es que soc timida o que... pero començo a preocuparme perque si enteoria m'agrada i el vull seguir coneixent no ho entenc... em podeu ajudar? Gracies!!!
InterPersonal

Hola geemma97!
Doncs és complicat saber exactament perquè et passa això amb la poca informació que ens dónes, però pot ser que hagis tingut males experiències anteriors i que tinguis por a passar-ho malament novament? També podria ser perquè no t'acaben d'agradar suficient per a tenir una relació que vagi més enllà de tres dies.
La nostra recomanació és que intentis no qüestionar-t'ho i donar-te temps per anar veient si amb algun d'aquests nois et ve de gust tornar a quedar sense haver de posar excuses perquè no et ve de gust. Dóna't temps i no tinguis pressa. Si creus que el que et passa és fruit de la timidesa, fes-li front! En lloc de posar una excusa, torna a quedar i veure com et sents! ;)
Una abraçada ben forta i endavant!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat