Estries
Hola tinc un problema, desde petita que faig gimnàstica artística pero fa 3 anys ho vaig deixar i ara he tornat i resulta que m'han sortit moltissimes estries, als malucs i a les cuixes i al cul i em fa molta vergonya ja que al posarme el mallot sem veuen i el mallot és obligatori
Que puc fer???
Sou genials!!!
Laura Medrano

Bones,
Les estries surten quan creixem, ja que són com esquerdes que ens surten a la pell. Quasi tothom en tenim: a les cuixes, a les caderes, al cul, als genolls,... Malauradament no es pot fer res per treure-les, únicament dissimular-les hidratant la pell amb crema.
Igualment, pots preguntar a la farmàcia si hi ha algun producte que ajudi a dissimular-les (però ull, que no t'enganyin amb productes "miracle" que són caríssims i no funcionen).
De totes formes, segur que quan et fiquis el mallot les teves companyes ni es fixen amb les teves estries. Si tu no els hi dones importància, la resta de persones tampoc li donarà.
Un petó guapa!!