AMOR
Fa cosa de 4 mesos vaig coneixer a dos bessons molt simpatics i tal. Al cap d'un mes, hem va començar ha agardar un d'ells i fins dia d'avui, segueixo pillada. En el cole no paren de dir que estem sortint, que fem molt bona parella, que ojala estiguim junts... Ell problema esta en que ell no esta molt segur. Hem estat tot l'estiu a la seva piscina i a casa seva, hem tontejat, em mossega el coll, m'abraça, petons, de tot, però tot hi això, no tinc res clar si hauriem d'estar junts. El seu germà sempre esta amb nosaltres, i jo crec que un dels motius de que no hem parlat a sigut que sempre estem els tres, i em fa pena dir-li al altre que es piri. Els seus pares m'adoren, i jo a ells també.
La cuestió es que no se que fer. L'hi dic que em mola, no li dic.... AJUDA, ENS PORTEM 2 ANYS!
MERCI!!
InterPersonal

Hola Raquel!
Com saps que ell no està segur? T'ho ha dit ell o són suposicions teves? Si ell no sap que tu sents alguna cosa per ell, potser és per aquest motiu que encara té certs dubtes.
Ens expliques que no saps si hauríeu d'estar junts, i això ho has de valorar tu mateixa. D'on venen els teus dubtes? Pren-te el temps que necessites per conèixer-vos millor i veure si realment t'agrada com per iniciar una relació amb ell. No tinguis pressa i gaudeix d'aquests moments de "tonteig".
Si sempre que quedeu esteu els tres, per què no li proposes quedar tots dos sols? No es tracta de rebutjar al germà, si no de trobar la manera de que pugueu estar una estona els dos sols. Si cal que l'altre germà sigui el teu còmplice per aconseguir una "cita" a soles, com ho veus?
Esperem que vagi molt i molt bé!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat