Els meus Gelos Insuportables...
La meva consulta basicament és perquè em doneu consell de, Com evitar ser tant gelosa?
Tinc novio de fa 4 mesos i algu mes, i soc molt gelosa, pero molt és poc.
Quan queda amb altres nenes no ho trobo normal, trobo que si tens novia en part no has de nescesitar quedar amb altres nenes, pero mi paro a pensar i penso;
Son amics, es normal quedar...
Però tot i aixis estic deprimida tot el temps que esta amb altres noies.
Quan jo li dic que si li faria res que jo quedes amb algun noi, doncs em diu que res de res perquè confia amb mi, i clar, jo ho trobo una indirecta, sembla que em digui que no confio amb ell. I vale, poder u pot semblar que no confii amb ell pero sempre li dic que amb qui no confio no és amb ell sino amb les nenes que queda.
Trobo que els meus gelos poden arribar a afectar la relació, hi em faria molt de malt, perque me l'estimo molt.
No només per mi sino per totes les noies geloses o nois gelosos, quin consell em donaries per no estar-ho tant?
InterPersonal

Hola Japi8!
Sóc l'Eli AUlet. Psicòloga d'Interpersonal.
Bé, primer de tot hem de mirar si ets gelosa o si el fet de com qeuda amb noies et fa sentir gelosa perquè són quedades intimes o no. Si són amigues doncs diga-li que te les presenti epr tal de que tu també et sentis més tranquil.la! Li pots demanar, si són migues, igual qeu amb els amics serà el amteix! i ha de ser aixì de fàcil!
És cert que algun dia voldrà qeudar amb elles a soles per si elles tenen alguna cosa a explicar, o volen estar sols, igual qeu amb els amcis nois, però no hi ah d'haver cap rpoblema en qeu tu també puguis tenir bon rotllo amb elles!!!
Parla amb ell i demana-li que t'ajudi a estar tranquil.la aixi, igual que amb el grup de nois amics! Si els conèixes ja no hauràs de patir!
Endavant