Com oblidar l'ex?
Hola,estic amb un noi(de dos anys més que jo) fa 7 mesos i és una de les millors persones que he conegut mai, des dels primers dies que ja em va dir que estava enamorat de mi, sempre em diu que sent molt per mi, que sóc "la noia dels seus somnis",i a mi també m'agrada i m'importa i me l'estimo molt.
Però en el mateix temps,molts cops em ve al cap el meu ex: vam estar 5 mesos fa un any i em va deixar de la pitjor manera, és a dir, li vaig dir t'estimo a la cara quan ja portàvem 5 mesos i ell em va dir que no sentia el mateix, lo pitjor de tot és que li vaig dir que necessitava temps però per ell ja s'havia acabat i tot va quedar cunfós.
En aquest any hem parlat potser uns 5 cops(obrint-lo jo quasi sempre) i la cosa és que tot i això, sento que vull cridar-li l'atenció, necessito que m'obri i em pregunti un: què tal estàs des de que ho vam deixar? Com has passat els dies? Ja m'has oblidat?
Totes les respostes serien malament o no. Joder tio, pq si és ell el que em va fer més mal, és amb ell amb el que vull passar més temps, saber més sobre ell, i besar-lo, sentir-lo a prop. Què em passa?
PD: Sempre he pensat que ell es liava molt millor que amb els que he estat, podria ser per això també?
Necessito oblidar-lo, però com?
Gràcies.
InterPersonal

Hola G!
Sóc l'Eli Aulet. Psicòlgoa d'Interpersonal.
Docns veig molt clar el missatge qeu t'indica la vida! És hora d'anar endavant! El teu ex ho té molt clar des d'aquell dia i no ha mogut ni moura un dit t'està dient! És dur, però no pots estar més encallada. No ha estat gens confós, em sap greu ser dura, però crec que veure la realitat t'ajudarà!! El que et fa sentir confusa són les esperances que tens , però ell ja t'ha dit i t'ha demostrat que no sent ni vol res! Aixi a que viure la vida i les novetats!!
No t'encallis, no et deixis perdre noves persones que t'estimaran millor!
Tu pots!