Ajuda urgent!
Mireu, aquest estiu me arribat a fer molt amiga d'una noia i resulta que al cap d'uns dies va i m'obra el seu ex la cual va estar amb ella mes d'un any...el noi es molt guapo i ia m'hi havia fixat alguns cops i va i m'obra perque volia tema...el cas es que perque lamiga no senfades li vaig dir al noi que no volia res, em va dir que vale pero que podiem ser amics, total io vaig seguir xerrant amb el noi i inclus varem quedar pero no va passar res perque jo no volia...la meva amiga li vaig explicar que parlavem i que abiem quedat pero ia li vax assegurar que no passaria res entre ell i io. Pero laltre dia lamiga mobra dientme mala amiga i de tot perque deia que em burxava amb el seu ex, i la cosa va acabar molt malament i ni em parla...i lo bo esque jo no e fet res...el problema esque despres d'aixo vaig tornar a quedar amb el noi i esque matrau moltissim i nose com va passar k ens vem liar...i pfff ara que faig? El noi magrada molt... I pff crec que le liat molt ajuda siusplau que faig no vui k la gent es pensi que em vaig fent els exs de les amigues perque io no soc aixi...ajuda que faig??
(No u publiqueu com a noticia plis!
InterPersonal

Hola Marietaa 23!
Sóc l'ELi AUlet. psicòloga d'Interpersonal.
Entenc com et sents. Crec que vas ser sincera amb la teva amiga, i això és positiu. A vegades en aquestes situacions cal saber en quin estat estava la realció anterior, si estava acabada, si encara s'agradaven, o es liaven, si feia molt temps de la ruptura..etc. Això és el que li pot estar fent mal a la teva amiga...Si ja feia temps de la ruptura i ells ja no tenien cap mena de relació ( més enllà d'amics), doncs e´s natural que la gent avanci i no es quedi encallada..De totes maneres, tothom té el seu procés i potser al teva amiga encara sent alguna cosa per ell.
Hauràs de prendre la decisió, però potser seria important que el noi parlés amb la seva ex per ferli saber.
Tu com amiga hauràs de prendre una decisió...o deixar-li temps. No pots defugir els teus sentiments però hauràs de decidir què et compensa. Intenta parlar amb ella, de com se sent , de què li ha fet mal i expressa també com et sents...- Dóna't temps!