Hem sento malament perquè mai m'he enamorat.
Hola!
Com ja he dit hem sento molt malament... mai m'he enamorat encara que m'he liat un parell de vegades. Les vegades que ho he fet ha sigut perquè estava convençuda de que m'atreia (el primer noi) però va ser un error. i li vaig dir que no volia arribar a res.
La segona vegada, amb un altre noi, sentia una cosa MOLT forta,jo considerava que m'agrada. Vaig tornar de l'estiu pensant que estava enamorada.. i no, als dos dies el vaig oblidar.
Ara m'atrau molt un nen que hem fa sentir coses boniques, no "les pessigolles" però es molt agradable, i reconec que hem poso gelosa si parla amb noies, però tinc por de que acabi passant lo mateix i acabi sense significar res per a mi.
Tinc por de ser una persona freda i no tenir mai una relació estable.
Sóc d'aquelles que si no està ENAMORADA no vol començar una relació, i no vull que el fet de que hem costi tant enamorar-me sigui culpable de no tenir mai un nuvi.
I en cas de que ell senti algo, que faig? No vull tornar a liar-me per fer-ho, vull que sigui real, i per mi mai no ho es.
InterPersonal

Hola Muwigara!
Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal.
Ostres, docns primer d etot abandona la por! Et qeuden moltes aventures per conèixer i aprendre molt! D'estimar se n'aprèn estimant!! Així qeu a poc a poc aniràs veient com et sents segura!!
És important a l'hora reconèixer les teves pors, aixi a poc a poc els pots anar afrotnant...No deixis que t'aferrin, tot i les pors i pensaments que t'espantin, tira endavant!!! Les respostes van venint!!!
Si no estàs enamorada de fet no té amssa sentit començar una relació. L'amor e´s el primer requisit,ara deixa't sentir i quan sentis alguna cosa apropa't a qui t'agrada i vés fent...o ptoser simplement és que encara no ha aparegut ningú que t'agradi de veritat...
Disfruta, i viu de els experiències..i quan vingui la por, distreu-te i no li facis molt de cas! Veuràs com tard o d'hora començaras a tenir relacions. Hi ha por però també hi ha ganes d'experimetnar!
Eli Aulet