GoRdA :(
Hola m'agradaria fer una consulta i es que jo sempre he estat una mica gordeta però un dia hem vaig veure al emirall i hem vaig dir que estava farta de estar-ho llavors no menjava res en tot el dia domes el dinar van anant pasant els mesos i hem vaig aprimar moltissim cuan va arrivar el juny vaig començar a vomitar i aleshores vaig comencar a menjar molt mes que avans i gairebe sempre ho acabava vomitant ara que estem a octubre ho segueixo fent però fa poc hem vaig entera que vomitar es dolent per a la salut i el que vull fer ara es deixar de mengar com avans pero hem fa mol pal i es que dsitjo aprimrme mes encara que tothom hem diu que estic molt prima i que no m'aprimi mes però jo hem vec gorda faig 1,60 cm i peso 52 kg ajuda siusplau esti gordaaaa :(
PD: perdo per les faltes d'ortografía.
Laura Medrano

Hola Karla,
Vomitar a part de ser dolent per la salut, és molt perillós. Quan una persona es provoca el vòmit, fa passar per parts de l'aparell digestiu els sucs gàstrics que tenim a l'estomac. Aquests sucs gàstrics són molt àcids i poden provocar lesions molt greus a l'esòfag, a la laringe, a la boca,... A part, pots acabar tenint problemes molt greus d'osos i del cor. Deixa de vomitar immediatament Karla.
Deixar de menjar ja has comprovat que no és la solució, simplement perquè si no menges, després tens gana i acabes menjant molt més del que tocaria... És important que entenguis que guanyant i perdent pes no seràs més feliç, de fet és possible que acabis posant-te malalta i/o patint un trastorn alimentari.
Si tothom et diu que estàs prima, per què no te'ls creus? Què guanyaràs si t'aprimes? Per què vols aprimar? Si saps que pots acabar tenint problemes greus, potser és l'hora de deixar de preocupar-te tant per aquest tema i intentar valorar-te tal i com ets i millorar la teva autoestima, no?
T'animem a que reflexionis sobre això i a que aprenguis a ser feliç sent tu mateixa, i no estant tant preocupada i angoixada pel que menges i pel que peses.
Un petó molt fort.
P.D.: Refia't del que et diu la gent que t'estima (els amics, amigues, família,...) i no siguis tant exigent amb tu mateixa ;)