Ajuda, mudança a la vista!
Hola! Soc una noia de 15 anys, vivint a Barcelona, al juny em mudo amb els meus pares a Andalusia, arribare alla al estiu, i no conec absolutament ningú. No se que fer per coneixer gent ja que no soc molt directe i soc vergonyosa per fer amics al principi. Quan començi l'institut ja fare amics perfectament, pero passare tot l'estiu sola! No se que puc fer, ajuda siusplau!! Gracies.
InterPersonal

Hola Dannwilliams!
Carai! se t'obren noves aventures i experiències a la vida!! Doncs mira, entenc que estiguis una mica angoixada..però simplement és tot nou, que no vol dir negre!!
Doncs si a l'insti serà fàcil fer amcis. I a més, a Andalusia pensa que el sol i l'estiu farà qeue stiguis de bon humor, això t'ajudarà a fer amcis.
Tens moltes coses epr conèixer, així que en general estaràs molt ocupada.
Serà fàcil apuntar-te a alguna activitat o esport..etc. I als concerts deixar-t'hi caure...i de seguida aniràs coneixent a gent!!! Clar que t'hauras de moure, perquè a casa ningú sabrà que hi ets, però a poc a poc serà més fàcil del que et penses!!
Endavant! Dóna la benvinguda a la novetat d'aquesta etapa!
Eli Aulet www.interpersonal.cat