Anniversari
Hola
La setmana que be es el meu aniversari i per una vegada en la vida el volia celebrar amb els meus amics perquè mai le celebrat només le fer a casa amb cosona i prou. Ho tenia tot plantejat ja li havia dit als meus companys i resulta que el meu pare m'estava enganyat no m'ho vol pagar i la meva mare només ficara la meitat . Ara m'estan dient que anem a sopar per allà i prou però un sopar no es res . Ningú m'entén i a sobre ara com li dire als meus amics que no el fare. Ajudeu-me siusplau
InterPersonal

Hola!
Sóc l'Eli AUlet. Psicòloga d'Interpersonal.
Doncs hi ha vàries opcions. Una és que aprlis amb els teus pares i els hi diguis com et sents ara que ho tens mig muntat. Un cop explciat els hi pots demanar si hi ha alguna manera que tu ho puguis pagar. Una altra opció és que t'ho deixin fer a casa i cuinis tu i una amiga. Hi ha motles opcions d'aquest estil...
I, si al final cap de els de ferho a casa funciona eprquè els teus pares no hi estan d'acord, docns els hi expliques als teus amics qeu han canviat d'opinió els teus apres i que et sap molt de greu perquè et feia moltísssima il-lusió. Expressa'ls-hi com et sents. Veuràs que els bons amics sempre ho acaben entenent. No has de demostrar res a ningú, ells només volien celebrar el teu aniversari amb algu.
Potser fins i tot una festa on necessitis més creativitat i originalitat per preparar-la ( ja que la opció fàcil no ha funcionat), serà més divertida!