Només som noies al grup
Hola! Tinc 14 anys.
Fa temps que em preocupa un tema.. tinc un grup d'amigues. però nomès amigues. Vull amics nois.
Estic bé i contenta amb les meves amigues, ho hem parlat entre les tres i pensem el mateix, volem nois al grup.
Molta gent de la nostra edat ja té el seu grup d'amics i tots són nois i noies, nosaltres també ho volem, però no sabem que fer. A vegades ens sentim marginades.
Què podem fer? Ens podeu donar algun consell per ajudarnos?
Moltes gràcies adolescents!
InterPersonal

Bon dia abril22,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga del servei de consulta jove d'interpersonal. Moltes gràcies per escriure'ns.
En primer lloc dir-vos que hi ha molts grups únicament de nois, o únicament de noies, per tant, que no tingueu nois al grup no us ha de fer sentir, ni de bon tros, marginades.
Si voleu buscar nois pel vostre grup el que podeu fer és moure-us per conèixer nois que us caiguin bé, relacionar-vos amb ells, i a poc a poc anar fent plans junts. Els nois els podeu trobar a l'escola, a alguna activitat que feu fora de l'horari escolar, etc. Penseu entre les tres a quins llocs podríeu trobar nois que encaixessin amb vosaltres i que poguéssiu incorporar al grup.
Que vagi molt i molt bé!
www.consultajove.cat