Una amiga necessita ajuda de nois!
Aquest és el text que la meva amiga vol que us enviï:
Bones! Tinc una consulta, a la meva millor amiga li agrada un noi desde fa aproximadament 1 any i ara m'ha começat a agradar a mi també! Aquest noi va estar darrere meu durant 3 mesos del curs passat, i em sembla que ara ja no li agrado però... nose que fer. A més a més, si encara el noi estigués colat per mi, no m'agradaria sortir amb ell per no fer-li mal a la meva millor amiga.. Ella no sap res... Que faig? Mersi!
InterPersonal

Hola!!
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per utilitzar el consultori.
El primer que hauries de decidir és si vols,o no vols, intentar sortir amb aquest noi. En cas que sí que volguessis, el que pots fer, si no vols que la teva amiga s'enfadi, és parlar amb ella, explicar-li el que sents per aquest noi, etc. Si li expliques, pot ser que ho pugui entendre. En cas que no volguessis estar amb aquest noi per la teva amiga, pots intentar aplicar algun dels consells que donem als nois i noies que volen oblidar-se de la persona que els agrada, com per exemple:
Posar distància (tant física com virtual). Sabem que a vegades posar distància física és complicat, ja que potser coincidiu a l'escola, però pots intentar no relacionar-te tant amb ell i anar més amb altra gent.
Pel que fa a la distància virtual vol dir deixar de seguir-lo a les xarxes socials: no mirar el seu Facebook (o el dels seus amics), deixar de seguir-lo a Instagram, no mirar les últimes connexions al WhatsApp....
Molts ànims!
www.consultajove.cat