Ajuda siusplau
Bondia!necesito ajuda doncs tinc 18 anys i al juliol em vaig quedar embarasada tinc nomes2 setmanes per pensar en si abortar o seguir perque dintre de dues setmanes ja estic De 14 set manes que faig? Segueixo endavant?nose que fer tinc un lio en el cap que no seque fer ajuda siusplau
InterPersonal

Hola Andrea97!
La decisió és teva, què fer o què no fer, ho has de valorar i decidir tu. També hauries de comentar-ho amb l'altra part implicada. La situació que expliques no és gens senzilla ni gens fàcil, de fet és possible que sigui una de les més complicades que hagis de prendre. De totes maneres et recomanem que no passis per aquest tràngol sola.
Pots anar al Centre d'Atenció Primària del teu barri, al CAP. Normalment tenen el servei de Tarda Jove on diferents professionals de la salut sexual (infermeres, psicòlegs, metges, ginecòlegs) estan allà per atendre i ajudar a joves que es troben en aquesta situació, entre moltes d'altres. Aneu-hi i informeu-vos!
Una abraçada ben forta!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat