Estic enamorada
Hola!Tinc problemes hem mola un noi de classe i a la meva millor amiga també, ella i jo ja ho hem parlat i diu una altra amiga meva li va dir que jo també li agrado però no se si es del tot cert i ademés ja li he dit que m'agrada i ell es va riure pensant que era una broma pero sempre ens riem i estem junts sempre vol anar amb mi pero la meva millor amiga s'enfada.
Hi ha alguna manera de saber si li agrado o si tot aixo significa alguna cosa?
InterPersonal

Hola abrillopezpalma4. Sóc l'Asssumpta, psicòloga d'interpersonal.
No sé exactament què és el què heu parlat amb la teva amiga...suposo que en relació al noi que us agrada a les dues no? I a quina conclusió, pacte, etc. heu arribat? Si quan fas coses amb aquest noi ella s'enfada és que la cosa no està prou parlada oi? o que n'heu de tornar a parlar. Entenc que estiguis preocupada perquè et deus sentir entre l'espasa i la paret en aquest cas (entre l'amiga i el noi). Jo et proposo que en torneu a parlar perquè quedin les coses clares i pugueu estar tranquiles del què feu cadascuna de vosaltres. Això que us passa és una cosa força habitual...Tu ets lliure de relacionar-te amb qui vulguis i ella també, però teniu l'amistat pel mig. Què feu? Arribar a un pacte.
En relació a ell, crec que sabràs veure si ell també alguna cosa per tu. La comunicació no verbal ens dóna moltes pistes (mirades, gestos, moviments de la cara o del cos, manera que té de parlar-te, etc.).
Espero haver-te ajudat. Gràcies per la teva confiança.
Assumpta Muns Altarriba
www.interpersonal.cat