ayudaaaaaaa
Hola.
Gràcies per contestar.
El cas és que m'agrada un noi. Molt normal no? però el problema és que viu a 2 h de mi. Estem molt bé, ja que a ell li molo i tal. Però es que en realitat ho estic passant malament. No vull deixar de parlar amb ell ni deixar la ''relació'' que tenim, perque és un noi 10!. Pero no se que fer per no passar-ho tant malament.
InterPersonal

Hola jpholi
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'interpersonal. Moltes gràcies per utilitzar el consultori.
Les relacions a distància no són cosa fàcil, per tant, entenem que et sentis així. Això no vol dir, però, que aquestes relacions siguin impossibles!! Per tal de què funcioni és molt important que els dos estigueu implicats, que parleu molt i que us expliqueu els neguits i dubtes que tingueu. També podeu buscar la manera de veure-us de tant en tant, podeu mirar de quedar algun dia on viu ell, un altre dia on vius tu, inclòs a un punt intermedi.
Tot i que no us podeu veure cada dia, el fet de parlar sovint, explicar-vos les coses importants per a vosaltres o tenir present la pròxima data en la qual per fi us tornareu a veure, ja són coses que ajuden a estar bé i a mantenir la il·lusió.
Has de tenir present que tindràs dies de tot tipus, i és del tot normal, alguns estaràs bé i d’altres no tant, però parleu-ne, sigueu molt sincers l’un amb l’altre. I si mai discutiu, intenteu sempre arribar a algun acord, que no passin gaires dies estant enfadats, ja que això no us ajudarà gens.
Esperem que la vostra relació vagi molt i molt bé, però si veieu que ho passeu molt malament, i que tot i esforçant-vos hi ha molt patiment plantegeu-vos si realment us val la pena estar així, o és millor seguir com a amics.
Molta sort i molts anims!
www.consultajove.cat