Necessito ajuda urgent!!!
Hola,
aquests dies he començat l'institut. Ja sé q sóc molt jove però m'agradaria q em responguessiu per poder tenir l'opinió d'un/a professional. M'assento davant de tot de la classe i bé, ahir estava parlant pel chat durant una estona lliure i els del meu darrere ho van veure. Estava parlant per un chat nou on els emoticonos es fan d'una manera estranya. I estavem provant de fer-ne amb un amic meu q tmb estava connectat quan ell em va enviar un cor. Però només per provar-lo. I justament va ser això lo q van veure els de darrere meu. Ara aquelles dos persones no ens paren de dir, ni a mi ni a ell, q sortim. I ho escampen per tota la classe. Se'n ha enterat mig món. Però el cas es que amb ell hem pensat alguna cosa pq parin. Ell ha proposat que fingim q si i a veure si ens deixen en pau. Jo ho he acceptat. Pot voler dir alguna cosa aquesta proposta??? A mi no em faria res. És molt simpátic.
Espero la resposta amb ànsia.
Gràcies, petons d'adolescent petitona!!!
InterPersonal

Bon dia guapa,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Primer de tot, moltíssimes gràcies per utilitzar el consultori.
Lamentablement no et podem dir si això significa que a ell li agrades, ja que no el coneixem i no sabem amb quina intenció t'ha dit això! I si li preguntes? La millor manera per saber les coses i per estar segura de les intencions de l'altra persona és preguntant directament. Entenem que et pugui fer vergonya, però si no li ho preguntes, no podràs saber-ho. Si no li vols preguntar directament, pots fer-li alguna indirecta, preguntar-li qui li agrada, o alguna cosa per l'estil! I si teniu algun amic o amiga en comú també li pots demanar que investigui per tu ;)!
Molta sort! Una abraçada adolescent petitona!
www.consultajove.cat