M'encanta pro te novia
Hola adolescents, el meu cas és que m'agrada molt un noi que va amb mi a extraescolars. La cosa es que ell es molt simpàtic i tambe guapo i doncs es normal que m'agradi. Pro te novia!! Se que le dovlida JA pk es un amor impossible.. com puc fe per oblidarme d'ell?? moltes graciees
InterPersonal

Bon dia,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per utilitzar el consultori.
Si vols oblidar-lo i no passar-ho tan malament, la clau està a posar distància (tant física com virtual). Sabem que a vegades posar distància física és complicat, ja que, com dius, coincidiu a les extraescolars, però pots intentar no relacionar-te tant amb ell i anar més amb altra gent.
Pel que fa a la distància virtual vol dir deixar de seguir-lo a les xarxes socials: no mirar el seu Facebook (o el dels seus amics), deixar de seguir-lo a Instagram, no mirar les últimes connexions al WhatsApp....
Intenta no estar informada del seu dia a dia, de les coses que fa o amb qui passa les seves estones lliures... Per fer això és important que et centris en tu i, sobretot, quan vegis que portes massa estona pensant en ell, distreu-te: canvia d'activitat i fes que la teva ment estigui ocupada en coses per estar contenta o tranquil·la!
Mols ànims!
www.consultajove.cat