Tio M=C
Hola
la questio es que, aquet estiu per una festa em vai liar am un tiu i ell em va continuar parlant i tot i em vaig enamorar, i wno em aguantat dos mesos exactes parlant i estan de lios, a les festes questavem junts ens liavam i algun dia em venia a veure. Pues wno ara ja sa acabat tot i una amiga meva ma dit que ell li a dit que sa liat am un mun de ties mentres estava am jo i pfff... em sento enganyada per tot el que em deia i el que ma fet.
Estic molt rallada per ell, a ell li ha sapigut greu deixar estar lo nostra pro diuu que es millor acabar aixi, pk em te molt carinyu i no em vol fer mes mal.
Gracias per tot! sou als millors :*
InterPersonal

Bon dia,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per utilitzar el consultori.
Amb això que ens has explicat entenem que estiguis així. Mai és fàcil finalitzar una relació, i menys quan ens assabentem que el noi ha estat amb altres noies mentre estava amb nosaltres.
Si vols oblidar-lo i no passar-ho tan malament, la clau està a posar distància (tant física com virtual). Sabem que a vegades posar distància física és complicat, ja que potser coincidiu, però és important que evitis coincidir amb ell fins que tu estiguis millor.
Pel que fa a la distància virtual vol dir deixar de seguir-lo a les xarxes socials: no mirar el seu Facebook (o el dels seus amics), deixar de seguir-lo a Instagram, no mirar les últimes connexions al WhatsApp....
Intenta no estar informada del seu dia a dia, de les coses que fa o amb qui passa les seves estones lliures... Per fer això és important que et centris en tu i, sobretot, quan vegis que portes massa estona pensant en ell, distreu-te: canvia d'activitat i fes que la teva ment estigui ocupada en coses per estar contenta o tranquil·la!
Mols ànims!
www.consultajove.cat