el noi que m'agrada (moha)
Hola bones,
La veritat és que no sé per on començar, m'agrada un noi i fa 8 anys que m'agrada i ara vaig al mateix institut que ell i moltes vegades el veig i vull saber si li agrado perquè a casi mai em mira, es fa el cec però de vegades el pillo mirant i quan el pillo gira la cara rapidament ,segura,ment em direu que m'oblidi d'ell però ho e intentat i es impossible i tampoc el vull oblidar el vull aconseguir si o si. No emparlo amb ell però fa 5 anys quan jo encara en tenia 11 anys i ara en tinc 16 a mi m'agrava i vaig ser molt tonta i li vaig declarar el meu amor per a ell i ell em va dir que no volia cap relació perquè volia centrar-se en els estudis i ell en tenia uns 18 anys i un dia li vaig dir hola i em va dir que es millor que seguim sent desconeguts i no amics perque vol concentra-se en els estudis però això fa temps uns 5 anys però a mi encara m'agrada a més ara sóc més gran i tal... m'agradaria que m'ajudessiu perquè el vull aconseguir sigui com sigui i no sé per on començar perquè tinc por de que em rechasi una altra vegada a més mai ens vam di ni un hola nose que fer l'estic passant molt malament i nose que fer per cridarñli l'atenció per cert sóc una noia musulmana i ell també i a més es el meu veï si us lau m'agradaria que em donessiu un consell .
Grràcies!
InterPersonal

Bon dia maca,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per utilitzar el consultori.
Entenem que et sentis així amb el que ens has explicat, fa molt de temps que t'agrada aquest noi, i per tant, és normal que estiguis així. Primer de tot dir-te que és molt positiu això que dius: que el vols aconseguir! a la vida és molt important lluitar pel que un vol, però fins a un punt. Hem de ser conscients que amb el tema de l'amor no sempre serem correspostos per la persona que nosaltres voldríem, per tant, està bé que ho tornis a intentar, però si ell et diu que no vol, hauràs d'assumir-ho, respectar-ho i tirar endavant! Segur que si no és ell, en un temps trobaràs una altra persona amb qui sí que pugueu estar junts, i que el sentiment sigui mutu.
Si ara que ets més gran vols tornar-ho a intentar, parla amb ell, intenta apropar-te i treure algun tema de conversa. Alguna cosa que pugueu tenir en comú. Si et fa molta vergonya parlar-li a la cara, sempre pots escriure-li, tant per les xarxes socials, xat, o una carta. A veure què et diu! Entenem que et faci por que et digui que no, però arriba un punt en què hem de posar en una balança: no fer res i no saber si ell sent el mateix per tu, o arriscar-nos a dir-li alguna cosa tot i que correm el risc que ens digui que no. Que prefereixes?
Molta sort guapa!!
www.consultajove.cat