AJUDA PLIS (4210)
Hola, nose com comcomençar, bueno explico el que em passa.
Jo soc d'aquelles noies que mai ploren, i si ploren es 2 o 3 cops a l'any, sempre estic feliç, rient i tal, però des de el juliol sento que algo a cambiat, ploru cada setmana un o dos cops, bajones d'autoestima, a vegades ploru perque sento que soc un fracas i que decepciono a la gent, que no pinto res aqui, llavors ploru i em sento una merda, i això em preocupa perque no se que em passa. Fins i tot avui he arribat a pensar en tallar-me pero no he trobat res i nose, tinc por, estic trista i quan m'agafen aquets bajones no puc amb la vida i em sento merda total. Que em passa..?
Ajuda siusplau
InterPersonal

Bon dia,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per utilitzar el consultori.
A la vida hi ha èpoques de tot, encara que siguis una persona molt positiva i riallera, és normal que durant una època puguis estar més baixa d'ànims. L'adolescència, en especial, és una època on és habitual que es puguin donar aquestes baixades d'ànims, ja que és una època de molts canvis i no sempre és fàcil adaptar-s'hi.
A vegades es necessita molt de coratge per demanar ajuda, ho sabem, però val la pena. Què et sembla si ho parles amb algun adult de confiança (els teus pares, per exemple) i li expliques com et sents? Si veus que la cosa està durant més del que hauria de ser, no ho dubtis i demana ajuda! T'encoratgem a fer-ho!
Molts i molts ànims!
www.consultajove.cat