No sé que fer...
Hola adolescents!
El dia 6 d'octubre farà un mes que vaig començar a sortir amb el meu novio. Noto que només vol fotos de les meves parts i que es molt insistent amb això. A vegades quan li dic que no li vull passar em diu que sinó em bloquejarà el whatsapp.
També diu que m'estima i jo a ell però no sé si deixar-lo o que fer... La gent diu que l'he de deixar i que ja en trobaré un altre de millor però és que jo sóc molt indecisa amb aquestes coses.
Necessito ajuda!
Merci per tot! Un petó!
InterPersonal

Bon dia adolescent69,
Sóc Carlota Portabella, gràcies per utilitzar el consultori.
Dir-te, en primer lloc, que NINGÚ ens pot obligar a fer una cosa que no volem fer. Sigui la teva parella, o qui sigui, ha de respectar la teva opinió, i si tu dius que no vols fer una cosa no està bé que insisteixin, i menys, amb amenaces de què si no fas el que ell et demana et bloquejarà. Sent la teva parella potser t'hauries de plantejar si vols estar amb una persona que no nomes no respecta el que tu no vols fer, sinó que et diu que si no ho fas, hi haurà conseqüències. Una persona que t'estima no hauria de fer aquestes coses. Per altre costat, segur que ja saps les conseqüències que pot portar enviar fotos intimes a les xarxes.
Nosaltres t'animem, en primer lloc, a no fer res, MAI, que no vulguis fer. I en segon lloc, a que reflexionis sobre com vols que sigui la persona que tens al teu costat, que implica per tu estimar a algú, i valorar si realment la seva actuació s'ajusta al que tu vols.
Molts ànims.
www.consultajove.com