Nesesito ajuda sisplau
hola.. Bueno no se molt be com fer la pregunta pero aquest es el cas:
Tinc 13 anys y bueno la meva mare es bipolar i e estat llegin sobre la bipolaritat i tot aixo perque no u se, pero crec que en podria tindre, fa cosa dun mes vai caure amb una especie de "DEPRESIO" els meus pares no u saven, sol u saven les meves amiges que eles em van ajudar a sortiri.. Bueno cuan estava malament odiava la vida molt i de sobte tots els problemes que avans passavan desprevinguts sem van tira a sobre vai esplotar, no saivar que fer i lo unic que majuava era tallarme les muñeques...
Ja no u fai pero encara no em trobo del tot be, ian dias que preferiria estar morta o em poso a plorar i tampoc se perque, per la minima xorrada que em passi...
Segurament em direu que els i digi als meus pares, pero es complicat, jo sol visc amb munpare, perque mamare apart de bipolar es... bueno nose com diru, no es preocupa per ella i no puc viue amb ella.
Llabors nose que fer, si em diue que li digi a munpare sisplau digeume com fer-ho, perque per ell aquest temes son erios, ja que mamare va acavar com va acavar.. i tampoc magradaria que su prenges serio i despres no em passes res..
Sisplau ajudeume
petons
InterPersonal

Hola!
Que dur és el que ens expliques! L'experiència ens diu que tot això són coses difícils de passar sola i t'aconsellem que ho parlis amb algú de confiança i demanis ajuda. Es necessita molt de coratge per demanar ajuda, ho sabem, però val la pena. Busca un moment de tranquil·litat i parla amb el teu pare, pensa que si a tu et preocupa i tens aquest estat d'ànim baix, és prou important i seriós com perquè ho expliquis i trobeu l'ajuda que potser necessites. També pots anar a veure el teu metge de capçalera i explicar-li tot el que et passa i com et sents.
No deixis que la desesperança et guanyi, et mereixes ser feliç!
Una abraçada ben forta i endavant!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat