Coladeta per un noi...
Hola,tinc 13 anys i estic molt coladeta per un noi,fa 4 anys que ens coneixem i en fa 2 que estic enamorada d'ell però fa 4t d'eso i jo 2n d'eso i ja te novia,necessito moltissima ajuda,perquè no m'el puc treure de cap, les meves amigues em diuen que m'el tregui del cap,però esque no puc de cap de les maneres,i els meus pares em diuen que estic una mica rara i els meus amics que encara no ho sàben també.
Siusplau necessito moltissima ajuda.
Gràcies per tot!
<3 <3
InterPersonal

Hola!
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per utilitzar el consultori.
Entenem com et sents, no és fàcil estar colada per un noi i que aquest sentiment no sigui correspos, ja que pel que dius, ell està actualment amb una altra noia. El que nosaltres et recomanem és que si ell té parella, hauries de respectar-ho i intentar treure't aquest noi del cap. Si vols oblidar-lo i no passar-ho tan malament, la clau està a posar distància (tant física com virtual). Sabem que a vegades posar distància física és complicat, ja que potser coincidiu a l'institut, però pots intentar no apropar-t'hi o evitant coincidir amb ell.
Pel que fa a la distància virtual vol dir deixar de seguir-lo a les xarxes socials: no mirar el seu Facebook (o el dels seus amics), deixar de seguir-lo a Instagram...
Intenta no estar informada del seu dia a dia, de les coses que fa o amb qui passa les seves estones lliures... Per fer això és important que et centris en tu i, sobretot, quan vegis que portes massa estona pensant en ell, distreu-te: canvia d'activitat i fes que la teva ment estigui ocupada en coses per estar contenta o tranquil·la!
Molts ànims!
www.consultajove.cat