5/15/2015
Hola, fa cosa de 5 mesos em vaig liar amb un noi dos anys més gran que jo, el problema és que estava sortin amb el meu novio i encara segueixo amb ell. Ell no sap res del que va pasar i m'agradaria que no s'enterés perquè és molt gelós. Daquí a un parell de setmanes probablement ens tornarem a veure en un entrenament conjunt de bàsquet, el meu pare també vindrà. Tot el seu equip es va enterar del que va pasar i tinc por de que diguin algún comentari i el meu pare s'enteri. Si propose'n al meu equip a fer un entrenament i un partit amistós no puc dir que no. En tots els casos jo ni de conya vui tornar a tenir res amb ell. Què puc fer perquè el meu pare no s'enteri? I si escolta algún rumor i sospita?
InterPersonal

Bon dia danones,
Moltes gràcies per utilitzar el consultori. Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal.
Veient la data en la qual vas escriure aquesta consulta suposem que el retrobament amb aquest noi ja deu haver succeït. Esperem que anés bé i que no es produís cap situació que pogués posar-te en un compromís. Sovint quan ha passat una cosa com la que tu expliques vivim amb la por que algun dia, per un fet o per un altre, pugui sortir a la llum. És per això que de vegades és millor anar amb la veritat per davant, assumir que hem comès un error i intentar que l'altra persona ens entengui i ens pugui perdonar. És l'única manera de poder estar tranquil i no carregar amb el neguit que això comporta quan es donen situacions com la que tu ens planteges. En el teu cas, si algun dia això pugues arribar al teu nòvio, i no li has explicat abans, et tocarà afrontar la situació, explicar-li el que va passar i el motiu pel qual no li vas voler dir, a veure si et pot entendre i perdonar.
Molts ànims.
www.consultajove.cat