Help please!!!!
Hola!!! Tinc un problema i no sé que fer, fa uns mesos que estic sortint amb un noi, ell es molt atent amb mi i molt bo, el que passa es que hi ha una noia que ell diu que es com la seva germana petita i que te nòvio, aquesta noia l'obre cada dia i parlen quasi cada dia i iclús fan apostes que a mi no m'agraden ja que sembla o tinc la sensació de que a aquesta noia li agrada el meu novio, jo ho he parlat amb algunes amigues i elles també veuen com la noia actua d'aquesta manera i també em diuen que la vigili d'aprop i llavors li he dit al meu nòvio però no sé si es ell el que no s'adona de que la noia aquesta va darrera d'ell o soc jo que m'estic fent una paranoia i que no passa res entre ells dos.
InterPersonal

Hola ! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Ostres, com deu ser viure vigilant a alguna persona d'aprop? Potser aquesta opció et pot donar una mica massa de mal viure, no? En aquesta situació et recomano que en parlis amb el teu nòvio, però dient-li com et sents, ell t'ha d'entendre. No et posis amb la noia o en ell. Centra't en expressar-li que et sents una mica desplaçada, per exemple, per aquesta situació. Ell decidirà què fer, ho ha de decidir ell, però tu li has de fer saber com et sents. Que t'entengui i que després decideixi! Eli Aulet www.interpersonal.cat