Mal a l esfinter
Bones!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
beureu, em fa vergonya dirli als meus pares pero cada vegada que vaig al bater el anus em fa molt mal i crec que tinc alguna contraccio o alguna cosa d aquestes pero no vull ser el fesmeriure de la familia!
Vosaltres que farieu? alguna crema en especial? Un xerop?
Gracies!!!!!!!!!
Laura Medrano

Hola Joan,
El que expliques no és una cosa normal, o sigui que et recomanem que, amb tota la tranquil·litat del món, ho expliquis a la mare o al pare, amb el que tinguis més confiança.
Sabem que pot fer vergonya parlar d'aquestes coses tant íntimes amb els pares, però és important fer-ho per a que t'acompanyin al metge i saber exactament per què et passa això. I respecte a la família, diga'ls-hi que no vols que ho diguin a ningú, que és una cosa molt íntima i no vols que se sàpiga.
Sense veure què tens exactament no et podem recomanar cap crema ni xarop. T'ha de visitar un metge.
Ànims i no esperis més, que tot té sol·lució.
Una abraçada.