relació
Hola, tinc gairabé 16 anys i surto amb un noi des de fa 1 any.
Bé, jo ja veig que d'aqui poc deixaré la relació perquè no estic satisfeta en alguns aspectes (ja ho he parlat amb ell)i tinc ganes de estar sola un temps, però de moment vam quedar que esperariem un temps més junts per intentar solucionar-ho.
El cas és que mentre passa aquest temps quasi no parlem i em sento bastan "sola", de fet, cerc que sense haver deixat la relació ja l'estic començant a oblidar i això m'espanta perquè l'estimo pero no puc més... i bé, al estarme "oblidant" d'ell m'he començat a fixar en un altre noi però el problema que tinc és que no sé si aquest nou noi m'agrada o només em fixo en ell per substituir el buit que tinc de la meva parella (que actulament és com si no en tingués).
Algun conçell? estic bastan confosa...
InterPersonal

Hola Aida! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. En aquesta situació intenta ser el màxim de clara. Si heu decidit seguir un temps per intentar solucionar-ho, poseu-vos a la feina!! Si creus que no estàs ja motivada per solucionar-ho, digua-li com més abans millor. Per altra banda, dóna't temps, estic amb tu, un temps sola es posa molt bé. Utilitza aquest temps per observar què has après de la relació que deixes per no tornar-ho a repetir, gaudeix de tu i de lña teva vida, per no tornar-te a sentir sola en properes relacions i en cap context. Veuràs com a poc a poc els dubtes es van aclarint. Ara potser la vida et demana un "parón"! Eli Aulet www.interpersonal.cat