No m'estimo
Hola,anire molt directa,veuras em veig molt lletga,molt fragil,pero aixo nomes quan estic sola,o amb gent qe conec poc,sempre veig a les altres persones millor que jo,avegades em dono consells de alguna musica que escolto pero avegades no funciona,perque la gent em baixa molt la autostima.I amb els unics que em podria sentir jo mateixa seria amb els amics,pero algun em tracten inferior a ells, i jo no soc aixi i vull que es donin conte.Ah,i sobretot necesitaria un consell en que me apuntat a una escola de ball de jazz,conec a una noia de fa temps i em parlo amb dues mes pero,les altres,son molt perfectes i jo em sento molt inferior,i em costa ballar sense deixarme anar.
InterPersonal

Hola BlancaNarvaez08!
Expliques que quan estàs amb els teus amics et pots sentir tu mateixa, però que alguns et tracten com si fossis inferior a ells, i vols que s'adonin d'això... has provat de parlar amb ells? Explica-li com et sents i com et fan sentir, si sou bons amics, en podreu parlar amb tranquil·litat amb la finalitat de trobar la manera de que tots us sentiu més a gust i sense sensacions d'inferioritat.
El primer pas és que tu creguis en tu mateixa i no et miris el mirall només pensant en les coses que no t'agraden de tu. Tots som diferents, únics i especials! Això és fantàstic! Estar constantment comparant-nos amb la resta no ens ajuda massa, oi? Fixa't que sempre ens comparem amb aquelles persones que considerem "millors" que nosaltres, i això va fent que la nostra autoestima vagi baixant. Per tant, intenta no fer-ho i començar a buscar i potenciar coses positives que tu també tens.
Referent al tema del ball, fixa't que torna a passar exactament el mateix: la comparació constant amb aquelles persones que creiem que són "perfectes" (i evidentment no ho són), que ajuden a mantenir la teva autoestima baixa i que fan minvar la teva autoconfiança! Recorda quins van ser els motius pels quals vas apuntar-te a dansa... segurament va ser perquè t'agrada ballar, per fer esport, per compartir-ho amb alguna amiga, per conèixer gent nova, per aprendre a ballar... segur que pots fer una llista ben llarga dels motius que t'han portat a fer Jazz, oi? Veritat que no et vas apuntar per sentir-te inferior? La nostra recomanació és que vagis a dansa amb una altra actitud, repassa la llista de motius per fer Jazz i deixa les comparacions a banda! Gaudeix de la música, dels moviments del teu cos, de les amistats noves que estàs construint, i veuràs que si et centres en això, podràs deixar-te anar amb llibertat!
Recorda que el que ens fa especials a cada un de nosaltres és que som únics! La perfecció en termes absoluts no existeix!
Una abraçada ben forta i endavant Blanca!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat