Necesito un bon consell
Hola,tinc un probleme una mica greu,la meva mare,sempre em repeteix que s'esta posant gorda,te 47 anys,nose si es normal,pero no menja amb la meva germana ni amb mi quan no esta el meu pare.I fa poc,bomitava,per molt poca cosa que hagues menjat,i em preocupa una mica.Si em podrieu donar algun consell per no pensar-hi en aixo o ajudar a la meva mare,us ho agreiria:)
Laura Medrano

Hola guapa!
Entenc que estiguis preocupada per la teva mare, però en aquest cas no pots fer massa coses. Et recomanem que parlis seriosament amb el teu pare de les coses que observes a casa i dels comentaris que ella fa. Digue-li que estàs preocupada per ella i a veure si en poden parlar entre ells com persones adultes i en tot cas que vagin al metge per veure si està en el pes correcte, per què vomitava, etc.
Respecte a tu, anima a la teva mare per a que mengi amb vosaltres i digue-li coses maques que la facin estar contenta. Es tracta de que estiguis al seu costat i si algun dia t'hi veus amb cor, parlis amb ella i li preguntis els dubtes que tens.
Un petó