Problemes amb la millor amiga...
Hola! Tinc 13 anys i desde tercer de primària que tinc millor amiga. És de la meva classe i sempre vaig amb ella, sempre faig TOT amb ella. Em sento al seu costat sempre, els treballs també els faig amb ella, després de l'insti també hi passo la tarda amb ella... I l'altre gent de l'insti no em cau gaire bé per anar amb ells així que descarto canviar-me de companya de classe perquè ho veig difícil. Ei! Que no dic que no tingui més amics, eh! La qüestió és que no és gaire sociable ni res d'això, fins i tot sembla un noi i a vegades la gent es creu que és un noi perquè té els cabells curts, porta roba més masculina i tot això. El que vull és conèixer a altra gent, anar amb altres persones... És com si estigués estancada, i vull canviar les coses.
Gràcies i un petó!
InterPersonal

Hola CarlaAndreu!
Està molt bé que vulguis ampliar el teu cercle d'amistats! Tens moltes maneres d'aconseguir-ho, per exemple, pots apuntar-te a alguna activitat extraescolar que t'agradi (dansa, cant, volei, futbol, esplai, escalada...) amb la doble finalitat de passar-t'ho bé mentre coneixes gent nova. És una manera afectiva de sumar gent nova a la teva vida, ja que partiu de la base que us heu apuntat a la mateixa activitat, per tant ja compartiu una afició en comú! ;)
També pots donar l'oportunitat a altra gent de l'insti, d'altres classes o cursos, segur que hi ha més d'alguna persona amb la qual podríeu iniciar una bona amistat, no creus?
Recorda que quan volem que les coses canviïn hem de fer alguna cosa perquè passi! Busca allò que t'agradaria fer i vés amb una actitud oberta i predisposada a conèixer gent nova, veuràs com ho aconseguiràs!
Una abraçada ben forta i endavant Carla!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat