La timidesa lo pitjor!
Holaaa Adolescents!!
Estic en un moment, en una situació, que la veritat que no ser que fer. Hi ha un nen i jo que ens agradem mutuament i ens veiem casi cada dia. El problema es que ell es super timid, i clar sempre haig d'estar de fer-ho tot jo, saludarlo, parlarlo, abracarlo.. Jo també soc timida i per mi això és super complicat, i la veritat que cada vegada tins més dubtes, perquè no podem estar així. No li donc tota la culpa ell, però es que l'estimo moltissim i això de que no parli mai, es talli tant, a mi em mata. Les meves amigues sempre me diuen que vagi a parlar amb ell, que em llençi, pero el problema es que sempre soc jo, jo i jo, i la veritat que el noto super nervios i tens, i clar llavors jo tambe ho estic i puff.. Necessito consells, de si es millor quedar com amics, si seguir, o que fer..?
Graaacies petoons😚
InterPersonal

Hola!
Aquesta decisió l'has de prendre tu! Els dos sabeu que us agradeu mútuament, oi? Amb això ja tenim un gran pas fet, no creus? Fixa't com sovint la timidesa no ens deixa fer allò que realment voldríem. En el fons us està paralitzant a tots, quan segurament si algun dels dos fes el pas, la cosa fluiria sola!
Moltes vegades ens quedem encallats en qui ha de ser qui faci el pas, esperant que sigui l'altra persona qui ho faci, i així hi podem estar molt temps sense que passi res de res. Per què no ho parles amb ell tu que ho tens més clar i que la timidesa no et frena tant? Posa en una balança els pros i contres de fer-ho.
Esperem que valorant tot això tinguis més clar quina és la millor opció: quedar-vos com amics tal com esteu ara o fer el pas i parlar-ne!
Esperem que us vagi molt i molt bé! Ja ens explicaràs!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat