Perque soc mes guapa en fotos?
Holaa!Tinc 14 anys i estic una mica farta de sentir que els meus amics diguin que soc mes guapa en les fotos, que canvio en persona, la veritat es que em senta bastant malament, es com si m'estigesin insinuant que en persona soc mes fea, pero jo no ho entenc perque no faig servir fotoshop ni res, nose com puc canviar de foto a persona, m'agradaria que m'ajudesiu i em dongesiu la vostre opinio, aquest tema sempre em fa pensar i em baixa l'autoestima, espero que em pogeu ajudar, gràcies!!!
InterPersonal

Hola Pauls31!
Deu ser perquè ets una noia molt fotogènica, és a dir, que generalment surts molt bé a totes les fotografies! No a tothom li passa!
Sortir guapa a les fotografies no implica que estiguin insinuant que en persona siguis lletja. No deixis que els comentaris dels altres t'afectin. Explica'ls que no fas servir cap tipus de retoc i que tens la sort de sortir bé a les fotos! Si els hi sembla bé, perfecte, i si no, no facis cas al que diguin. És molt important que t'estimis i t'acceptis tal com ets, independentment del que diguin els altres. Pensa que si creus en tu mateixa, el que diguin els altres t'importarà poc!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat