Ajuda, m'estic tornant boja
Fa gairebé dos setmanes el meu novio em va deixar. Ell em va dir que no volia que no disfrutes de tenir novio perquè quedavem molts pocs dies a causa de que estavem molt ocupats per les tardes.
El problema que tinc es que una amiga em va dir que em va deixar perquè ja no m'aguantava més. Jo puc interpretar que no aguantava més aquesta relació a distancia o que ja no m'estima i em trova molt pesada.
L'altre problema es que va a la mateixa escola que jo i casi ningu savia que estavem sortint i no pic agafarlo i parlar amb ell cara a cara perquè primer em posare a plorar i després que ja ni em mira ni em parla.
No sé que fer, una part del meu cor pensa que no vull que aixó acabi així peró l'altre que es la seva elecció i no hi puc fer res, que l'ha d'oblidar.
Necesito ajuda urgent! La meva amiga es imposible que em menteixi, ella mai em menteix i se la seva cara de mentir quan menteix a algú.
Estic sentada a costat del seu millor amic i sempre ve a parlar amb ell, em venen unes ganes de plorar inmenses i unes altres ganes de axecarme en mig de classe i preguntarli perqué m'ha fet aixó!
Què he de fer? Oblidarlo o insistir? I si és oblidarlo, com ho faig? El veig cada dia a classe i no puc pararlo de mirar... Ajuda, m'estic tornant boja!
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal.
Doncs és natural que estiguis tan trista ara i tinguis ganes de plorar. Estas en una situació de dol.
Per altra banda, sobre el que et planteges. Tu tens dret a dir i sentir el que vulguis! Sempre tenint en compte que les conseqüències afavoreixin el teu benestar. Em sobte aquest pacte que tenieu de no dir a ningú que sortieu. En serio que estàs satisfeta d'aquesta situació? Com es sobreviu en una relació amb tantes condicions unilaterals per part d'ell ( veure'us poc, que no ho sàpiga ningú..)? No et molesta que t'amagui dels altres?
No se..entenc qeu estiguis trista aquests dies, però replanteja't totes les preguntes. Per a què una relació funcioni ha de ser fresca i fàcil! Ell té molt clar i de manera força directe, sense tenir masssa en comtpe el tue punt de vista ha fet el que li ha semblat.
Estic segura que et poden estimar de millor manera..
Endavant
ELi Aulet