cabells llargs!
Hola adolescents. M'agradaria molt tenir una melena llarga i sana, però no sé com fer-ho.
Primer de tot hem deixo els cabells créixer, però arriben a un punt, mes o menys sota del pit que ja tin un bon tros de puntes obertes, i llavors és quan me l'he de tallar per netejar puntes i llavors mai el tinc llarg com a mi m'agradaria.
També he llegit que l'alumentació influeix en el cabell, m'agradaria saber més o menys quins aliments són recomanats per la salut del cabell.
Ja no sé que fer per tenir-lo llarg! Molta gent li arriba practicament al cul i no tenen cap punta oberta!!(Tampoc es que el vulgui fins al cul)
Petons!
Laura Medrano

Hola!!
El primer consell que et puc donar és que, encara que sembli contradictori, perquè el cabell creixi ràpid i sa, la clau és que de tant en tant et tallis les puntetes per sanejar-lo. Quan tenim les puntes obertes, el cabell frena el seu creixement.
També és important tenir-lo sa, hidratat i fort perquè creixi més. Per això has de beure força aigua, ja que a part d'hidratar el cos, també s'hidrata el cabell. Una altra tècnica és no abusar dels assecadors i les planxes, ja que ressequen molt el cabell, el fan malbé i afavoreixen que les puntes s'obrin.
Respecte als aliments que fan créixer el cabell, no n'hi ha cap que hagi demostrat ser eficaç. Per Internet corren rumors de que els aliments que tenen proteïnes (ous, peix,...) fan que creixi més ràpid, però no està clar que això sigui 100% veritat. El que està clar és que seguir una alimentació equilibrada i saludable ajudarà a que el teu cos estigui sa i també a que el cabell et creixí més sa i brillant. De totes formes, pots preguntar-ho al metge o al dermatòleg, a veure què et diu.
Petons!