Amor que mata
A veure estic mig enamorada del meu millor amic amb novia. Abans ho estaba molt. Tontejem molt inclus davant de la novia. Ella es la meva millor amiga i clar no li vull fer mal pero es com la meva debilitat aquet noi. Esq l'estimo molt i jo veig que no esta gens enamorat.
Que faig? esq l'estimo molt i tal pero sempre esta amb ties. jo tinc nois als qui els hi agrado pero.. com ell cap. Ja no vull estar enamorada! ES una merdaa..
InterPersonal

Hola Juls,
Sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
Doncs sembla que la teva situació és complicada, perquè tots dos són amics teus. Nosaltres no podem dir-te què has de fer. Has de ser tu qui decideixi si vols intentar alguna cosa amb aquest noi (continuar amb el tonteig i veure com reacciona ella) o bé prefereixes allunyar-te una mica d'ells i oblidar-lo.
En totes dues situacions hi haurà algú que patirà (ja sigui perquè s'ha trencat la parella, o perquè tu has d'oblidar-lo a ell). Sigues honesta amb tu mateixa i pensa en les conseqüències de cada acció. Potser això et dóna alguna pista.... Tot i que és una decisió molt difícil.
Una abraçada
www.consultajove.cat