soc molt timida
Hola, em dic júlia i tinc un problema, fa 3 mesos me mudat a islandia i estic anant a un institut nou, i m'agrada un noi del meu curs ell ho sap que m'agrada i parlo amb el pel facebook pero soc molt timida per parlar amb ell en el institut, no se que fer tots els seus amic i les meves amigues diuen que no sigui tan timida i parli amb ell pero no es tan facil.... nesesito ajuda :(
InterPersonal

Hola Júlia,
Gràcies per escriure'ns! Ens encanta saber que ens continueu seguint fins i tot fora del país!!
Sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpersonal.
Sembla que tot va fluïnt, no? Entenem que et faci una mica de vergonya, però és normal! De moment ja esteu tenint converses per facebook, ara només es tracta d'anar-vos acostumant a parlar cara a cara. Com? Doncs començant a saludar-vos a l'insitut, després dir un "bon dia" o qualsevol frase del tipus "ostres, com t'ha anat l'examen?". Mica en mica guanyareu confiança tots dos i podreu anar allargant les vostres converses i començar a quedar fora de les hores de cole.
Molts ànims i disfruta de la sensació!
Una abraçada!
Laia Sala
www.consultajove.cat