No Ser Què Fer
Hola adolescents!! Necessito la vostre ajuda en un tema molt delicat. Aquest estiu e estat tontejant amb un nen,fa unes setmanes la meva millor amiga em va dir què estava boooja per ell que era passió,que somiava amb ell,que dormia amb una foto d'ell al costat del llit,tot molt egegeraat.Jo flipava.Vaig pensar millor deixa estar aquest nen,perquè perdràs a una amiga...
Doncs ahir la meva amiga em va dir que ja no li agradava que es veu que el nen anava per una nena. Me anat enterant i la nena sóc JOOO!! M'haa donat una alegriiiaaa!!
Pero he xerrat amb un parell d'amigues i es veu que una de la colla va per ell,què faig em llanço o passo d'ell?
InterPersonal

Hola anita,
Sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
Sabem que aquesta situació és delicada, però has de tenir en compte dues coses:
1. Ningú tria de qui s'enamora. (no ens podem obligar a enamorar-nos d'algú)
2. Aquest noi ja fa temps que t'agrada.
Per tant, hauràs de decidir què vols fer. Si et ve de gust començar a tontejar amb ell, endavant! Això sí, sigues sincera amb la teva amiga i explica-li la situació. Potser s'ho agafarà malament, però ella té tot el dret a sentir-se com se senti (això no ho pots evitar).
En aquestes situacions, és important que intentem fer el mínim mal possible i siguem el més coherents amb nosaltres mateixos. Sigues sincera i explica la situació tal qual ens l'expliques aquí i veuràs com si són persones que t'aprecien, acabaran agraïnt la teva sinceritat (però deixa'ls el seu temps).
Una abraçada!
www.consultajove.cat