Problema amb un nooi!!!!!
Hola, tinc un problema!!! Hi ha un noi de la meva classe molt guapo i que fa 1 any que el conec. Vam començar a parlar fa bastant i a mi m'esta començant a agradar molt. El cas es que es vam liar i quan estavem junts doncs em va començar a dir que li xupes i tal però no ho vaig fer i després anava dient que si que ho havia fet. Em vaig enfadar molt perque la gent s'ho pensava pero finalment ho vaig deixar córrer. Un dia quan estavem parlant em va dir que li agradaria fer l'amor amb mi i tal, i no se que fer perque a mi m'agrada moltissim i vull fer-ho però alhora penso que només em vol per follar. Què faig? Merci!!!!!!!!!
InterPersonal

Hola anònima,
Gràcies per escriure'ns! Sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpersonal.
Ostres! Ens sorprèn bastant la teva pregunta! Si ho hem entès bé, aquest noi va parlar de tu i la teva intimitat sense el teu permís, no? I a més sobre un fet que era fals! Això és una falta de respecte molt gran! La nostra sexualitat forma part de la nostra intimitat i ningú té dret a parlar-ne amb altres persones i de manera pública.
Així que rumia bé si vols compartir amb ell aquesta experiència i com et sentiràs després si torna a actuar igual.
Una abraçada
www.consultajove.cat