crec que me enamorat...
bufffff... nose ni per on começar, crec k tot va començar quan em vaig liar amb un i ell (el que magrada) el va amenaçar de pegarlu, sempre he tingut una debilitat per aket nen..
no paru de pensar en ell, i aixo em desconcentra totalment de tot el mon; cada cop que el veig pel passadis moru...... nose com mu faig per parlar amb ell, crec k he apartat la vergonya i m'he fixat mes en ell. Estic pilladissima
Aqui ve el problema:
nose si li agradu, pro no estic segura se que el curs passat quan va passar tot aixo, si, pero ha passat tot un estiu i segueixu pillada d'ell...
consells per saber si le seguéis pillat??
moltes gracies <3 <3
InterPersonal

Hola bonica!
Gràcies per escriure'ns!
Sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpersonal.
Doncs la manera més segura de saber si encara li agrades és preguntant-li! Però entenem que a vegades pot fer una mica de vergonya, oi? Una altra via més subtil (però potser menys clara) és a través de les indirectes... Li pots fer algunes bromes, mirar de buscar algun apropament... i veure com reacciona ell (si et segueix o no). Així et podràs fer una idea de si segueix interessat en tu o no. A mesura que aneu parlant i us aneu relacionant, podràs veure si aquest interès és semblant al teu o no.
Una abraçada!
www.consultajove.cat