Amiga...Ajuda......
Hola!! Necesitu ajuda estic en xoc. Fa pocs dies em va obrir una amiga i em va dir que estava enamorada de mi, i em vaig quedar en xoc com si estiges en una peli que a les protes els i passa el mateix i jo soc hetero, m'agraden els nois, i ella ho sap. Ara no se que fer, estic en xoc. Tinc com por amb parlar amb ella,
no se que em pasa.
Ajuda sisplau!
InterPersonal

Hola Cute_Girl,
Gràcies per escriure. Sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpersonal.
És normal que quan ens diuen alguna cosa inesperada estiguem en xoc. Segurament la teva amiga ja sap que ets heterosexual, però de totes maneres necessitava dir-t'ho. No t'ha passat mai que et declares a algú (tot i saber que té parella o que no està interessat en tu) per "si de cas"? Doncs segurament ella igual.
No has de reaccionar de cap manera. Li pots respondre que tu no sents el mateix, que t'agraden els nois i que agraeixes la seva sinceritat. Si et ve de gust li pots demanar què necessita ella: si continuar com fins ara amb la vostra amistat o si us distancieu una miqueta. Deixa que ella decideixi i veuràs com, potser, amb el temps es va restablint la vostra amistat.
Una abraçada bonica!
Laia Sala
www.consultajove.cat