Lletja...
Hola:
El problema que tinc es que desde fa un temps penso que mai ningu m'estimara, en plan parella, ja que jo em veig lletja,quan li pregunto a les meves amigues sempre em diuen que soc guapa pero cada cop m'ho crec menys,se que ho diuen en plan bé peró elles han tingut cites o s'han liat amb nois i cada cop tinc la autoestima mes baixa.
Siusplau em podrieu donar algun consell es que ja no puc mes
Gracies
InterPersonal

Hola Ari!
Fixa't que si vas amb aquest pensament, la teva actitud deu anar en la línia i aleshores és molt probable que ningú es fixi amb tu. És molt important que t'estimis i t'acceptis tal com ets. L'autoestima és una part fonamental del nostre benestar i algunes vegades, especialment a l'adolescència, ens fa la "punyeta" i no ens deixa estar del tot bé. Millorar-la requereix el seu temps i hem d'aprendre a mantenir-la.
N'estem segures que, com diuen les teves amigues, ets una noia ben guapa, i no només això, segur que ets una noia fantàstica, amiga de les seves amigues, responsable... mira't amb uns altres ulls i potencia tot allò bo que tens, veuràs que són un munt de coses!
Intenta no comparar-te amb la resta i valora't més! I recorda que encara que no t'hagis embolicat amb cap noi o que no hagis tingut una cita, no significa que siguis millor o pitjor, o més o menys guapa! No t'amoïnis, veuràs com tard o d'hora arriba el moment!
Una abraçada ben forta i endavant!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat