Ajuda nose que fer!! :(
hola!
Avera... porto 6 messos sortin amb el meu novio. Per que mentir? Es del pell fosca. Pel cas que jo soc gelosa i sempre ell quan jo m'enfado o em poso gelosa s'enfada el doble ell... i jo nose si es que no m'estima o que pasa? No m'estima?
Tambe sobre aixo del meu novio... que fa uns dies vaig descobrir k duran un dia va sortir amb unaltra li vaig preguntar i em va dir que era un reto amb un amic seu i que nomes m'estima a mi...m'ha posat les banyes???? O no?
InterPersonal

Hola Anonima!
La gelosia, al contrari del què es creu, no és una manera de demostrar com t’estimes a l’altra persona, sinó de dinamitar una relació. Una relació on constantment apareixen conflictes per la desconfiança d’un dels membres, acaba portant molt malestar i més desconfiança. Per tant, la gelosia no és una bona base per una relació d’amor sana, al contrari!
Sovint, la nostra gelosia és fruit de les nostres inseguretats, per tant, et recomanem que valoris una mica més el que tens i a tu mateixa i que pensis una cosa: si el teu nòvio no volgués estar amb tu, no hi estaria. Si volgués estar embolicant-se amb altres noies, no voldria tenir parella, no creus?
Pel que fa al que va passar amb una altra noia, va passar mentre els dos estàveu ja sortint? Torna a parlar-ho amb ell i aclareix els dubtes que encara et quedin. Valoreu com gestioneu això que va passar i construïu de nou la vostra confiança mútua.
Esperem que us vagi molt i molt bé!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat