En la temptació...
Necessito ajuda urgent! La meva millor amiga i jo ens coneixem des de que ella va néixer, ella ma ajudat en els meus mals moments, i ara jo l'he d'ajudar.
Molts dies quan ella i jo estàvem juntes em parlava de amigues seves, i doncs no passava res, fins un dia em vaig adonar que aquestes amigues eren suïcides. Ella sempre m'havia dit que de gran li agradaria ser psicòloga de suïcides... i fa una setmana mes o menys em va dir que tenia temptacions a tallar-se, a suïcidar-se. Em diu que es sent sola en aquest món, que ningun noi encara s'ha fixat en ella, i cosses així, i el cas és que no li fan bullying ni res d'això, només són al·lucinacions seves,jo ja l'he ajudat un munt, semblava que la cossa s'havia tranquil·litzat, però ara hi torna... ja no se que més fer, ajudeu-me siusplau!No vui que li passi res!!
Moltes gràcies!
InterPersonal

Hola Galaxy!
Primer de tot, la teva amiga té sort de tenir amigues com tu aprop seu!
El que ens expliques és molt greu! La nostra recomanació és que parlis amb algun adult de confiança perquè pugui ajudar-te a ajudar-la. Per la nostra experiència, això són coses difícils de superar sola, per tant és important que ho expliqueu a algú perquè a la teva amiga no li passi res.
Pensa que potser ella no entén que ho vulguis explicar a algun adult, però en aquests casos és la millor opció. Més que mai ha de sentir que estàs amb ella i que explicar-ho és una manera d'ajudar-la, encara que ella en aquests moments no ho sàpiga valorar.
Una abraçada ben forta i molts ànims!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat