No de que fer
Hola
Magrada un noi pero es que mai coincideixo amb ell no el conec y ell no em fa cas algún no vaig a ninguna classe amb ell I he intentar captar la seva atención pero no me ha servir de res sempre esta envoltat dels seus amis que jo no conectado y em fa molt vergonzante parlar li I molt mes dirli el que sento, no se com fer que ell es fixi amb mi o parlar amb ell
InterPersonal

Hola Anónima!
Teniu algun amic o amiga en comú que pugui fer de pont? Pot ser una possible via d'aproximació per començar a conèixer-vos! L'altra opció que tens és "empassar-te" la vergonya i començar a parlar amb ell. Sabem que això no és gens fàcil, però si ja has intentat cridar la seva atenció d'altres maneres i no has aconseguit res... potser és la millor opció! També pots fer-ho a través de les xarxes socials i veure si ell mostra interès també a conèixer-te!
Esperem que vagi molt bé i que pugueu començar a conèixer-vos! Recorda que començar amb una amistat, és sempre una bona opció! No tinguis pressa!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat