L'amor es un embolic...
Hola, tinc 13 anys i tinc un problema vaig conèixer un noi, del poble del costat, ens vam anar coneixent i ens vam fer molt amics tot anava via whatsapp i poques vegades quedàvem el que passa es que ens vam anar a agradant poc a poc mes i hem va demanar de sortir es clar jo vaig dir que si, però ara vaig a l'institut d'aquest poble i anem al mateix centre el que passa es que he conegut molta gent i he conegut un altre nen, i m'ha demanat de sortir hem cau molt be i som molt amics però no vull deixar a l'altre però els estimo a els dos. He pensat de tallar amb aquell i no sortit amb ningú però no vull trencar-li el cor per que l'estimo, no els hi vull fer mal a cap dels dos. Que puc fer?
InterPersonal

Hola guapetta_03!
En lloc de pensar en ells, en si els hi faràs mal o no, et proposem que pensis en tu. Què sents realment? Si no ho tens clar i tens dubtes, pren-t'ho amb calma i no et pressionis per haver de decidir ja. Posa una mica de distància per aclarir-te i per veure que sents exactament i valorar que vols fer. Pensa que si només et mous per no fer-los mal a ells, probablement acabaràs patint tu, així que dóna't temps per descobrir que és el que realment vols, i si fas bé les coses tot anirà bé. Recorda que quan ho deixem amb algú o no corresponem els sentiments d'una altra persona, és inevitable que l'altre ho passi malament.
Esperem que et vagi molt bé i que preguis la decisió més encertada per a tu!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat
guapetta_03
moltisimes gràcies!