No sé si m'agrada de veritat
Hola, soc una noia de 15 anys, l'any passat vaig coneixer un noi, el qual hem estat parlan cada dia, es com el meu millor amic i l'estimo però no sé si l'estimo com a algo més. Quan li parlo d'algun noi o algun lio doncs s'enfada...
Que en penseu?
InterPersonal

Hola Anonima12!
Pren-t'ho amb calma! Pensa que a vegades podem confondre l'estimació que sentim per un bon amic amb alguna cosa més. Així doncs, dóna't temps per descobrir què és el que sents tu i si realment l'estimes com a alguna cosa més o només com a un amic. No et pressionis, veuràs com acabaràs aclarint els teus sentiments!
Pel que fa a que s'enfadi quan li parles d'altres nois, li has preguntat perquè s'enfada? Pot ser que ell senti alguna cosa per tu? Recorda que tu ets lliure d'estar amb el noi que vulguis i ell ho ha de respectar i no enfadar-se amb tu per aquest motiu.
Esperem que us vagi molt i molt bé!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat