Li he dit que m'agrada i ara passa de mi.
hola adolescents! Soc nova a un institut i vaig entrar a aquest curs amb un amic meu. sempre estem de bon rotllo pero sense pasar-nos. hem començat batx super be i en aquestes tres setmanes hem estat junts a clase i hem fet amistats junts. el problema es que jo desde sempre he tingut dubtes de si m'agradaba o no. i quan vam començar, em vaig donar conta de que sí. m'agrada i m'encanta estar amb ell i parlar i reir-nos de tot i fer bojeries al seu costat com si fossim germans. I va ser aixo el que ahir em va donar força i li vaig dir a l'hora d'anar a casa. per a la meva sorpresa, i com m'imaginava, em va dir que no li diria a ningu i que seguiriem estant com sempre. mai va mencionar que jo li agrades o no, pero avui no m'ha mirat i ni hem parlat. nomes a la cafeteria per demanar-li si em passava l'aigua.
estic confosa perque no se que fer, i crec que m'agrada de veritat i no vull dir-li que ens hem allunyat o que no m'ha parlat.
perdo per les faltes. Gracies!
InterPersonal

Hola paau9!
Si no en parleu pot ser que encara us confongueu més, no creus? Si sou bons amics, hauríeu de tenir prou confiança per a parlar-ne i valorar com gestionar el fet que ell sàpiga el que sents per ell. Tu també has de veure com gestiones el fet de seguir tant en contacte amb ell sense que això et faci patir, ja que encara no sabem si tu també li agrades o no, però és important que no ho passis malament per aquest fet.
Per tant, t'encoratgem a que puguis aclarir-ho amb ell, i que busqueu la manera de seguir sent tan amics sense patir!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat